Saturday, June 5, 2010

tade keje!~

1.Perkara yg membuat and tension?
>>bila dgr mak membebel

2.category bf anda?(hansome, biase, buruk)
>>kiut di mata saya.

3.Makanan kegemaran anda?
>>McD! yeayyy ye ke???

4.perkara apa anda teringin sgt nk buat wif ur bf?
>>masak bersama2 (bkn sekadar meggi aje!)

5.perkara apa anda teringin sgt nk buat dengan kwn karib anda?
>>pergi indon nak shoppin dah nak kat setahun tggu.

6.anda tidak suka..
>>bila org menipu utk jaga hati kita..WTH!!

7.Kawan baik anda adalah...
>>seorang yang funny,memahami dan sempoi & juge suke bergelak ketawa kuat2 mcm dunia milik kami!

8.anda seorg yg..
>>kdng2 slow,baik hati,penyanyang haha

9.anda paling bengang dengan bf anda apabila...
>>dia marah2 pada benda yang tak sepatutnya..motif...?

10.anda tidak suka jika mereka kata anda..
>>"fikir cun"

11.ape membuatkan anda menyangi bf anda?
>> dia tak buat apa2 pun saya tetap sayang dia. (bangge la tu ;P)


12.hari ni anda sgt?
>> malassss...

13.angan2 anda adalah?
>> ada sebijik rumah free hold kalau boleh rumah besar corner lot baik punyee..siap suming pool

14.apa keinginan anda?
>> skang rasa nak kaya je..sebab nak rasa buat semua benda.

15.perkara yg xakan anda lakukan?
>> tak berfikir sebelum buat sesuatu.. fhm?

16.bf anda seorang yg?(sila berikan 5)
>> xromantik,degil,panas baran,suke ikut kepale die je,borosssssss

17. Bekas kekasih saya adalah :
>> seorang yg baik hati tapi malangnyee saye da taknak die

18. Mungkin saya patut:
>> start build my life again..from the beginning.

19. Saya suka :
>> bila bf saya happy and we are happy together!

20.Sahabat-sahabat baik saya :
>> adalah harta yang tak ternilai ;D

21.Saya tak paham :
>> kenape tibe2 lecturer saye bengang,mara2 dan terus keluar dari kelas smbil menghempas pintu

22.Ramai yang berkata :
>> kau makin kurus padahal...rase mcm otw nak jadi adibah noor.

23.Makna nama saya :
>> cahaya sempena nor sbb nora takde makne (ustaz ckp)

24.Cinta itu adalah :
>> subjektif,too cliche..cinta itu adalah terapi utk seseorang.

25.Di suatu tempat, seseorang sedang :
>> duduk di mn melayan perasaan..pergghh best.!

26.Saya akan cuba :
>> utk jadi kaya,selalu bersyukur dan menjadi anak serta gf yang terbaik heheh

27.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
>> sampai mati.

28.Telefon bimbit saya :
Sony ericsson lebih 10x jatuh ttp berfungsi..hebat ..?

29.Bila saya terjaga dari tidur :
>> tgk jam n tido balik..

30.Saya paling meluat apabila :
>> org kutuk saya belakang2,adesss.

31.perkara yg anda sgt gemari?
>>tidur,melepak,selain berjumpe encik Fuad saye ;)

32.apa fav food bf anda
>> heh ape yeh..rase die suke mkn ikan keli tp itu mcm lauk..tibai je.

33.apa fav drink bf anda?
>> die suke minum teh o ice..kan sayang..?

34.bf anda suka sgt( sila berikan 5)
>> ingat die ensem,kereta dia,ikan dia,membazir,melenting (hambek kau!)

35.Bf anda seorg yg..
>> pemarah,pengeras hati' HAHA..tp sy tetap sayang dia

36.perkataan yg selalu diucapkan kepada anda ialah..
>> i sayang u ( ni dulu)
>> u tutup pintu kete tu jgn pegang cermin,i baru lepas lap (ni sekarang)
>> yayang,i tdo dulu love u (mmg hari2 ckp bnda ni)

37.keadaan fizikal bf anda?
>>AUWWWW.....gewramnye rase mcm nak sepak je..serius betol kot..shedap2..

38.apa tujuan anda menulis note ini?
>> saje syiok sendiri..tade keje..boring

39.bahasa yg diucapkan ke atas anda adalah..
>>bahasa melayu lah..ape hipo nk ckp english..huh. kadang2 poyo ckp english juga

40.perkara romantics penah dilakukan ke atas anda ialah..
>>die dtg rumah saye bwk bunge ( i think 1st n last kotttt)

41.bf anda seorg yg sgt..
>> ok sy akui dia terlalu baik di mata saya sometimes dia cute..wlupun pemarah tp die cpt cool selepas di pujuk

42.Bf anda tidak suka jika anda..?
>> pakai skirt,melawan ckp..mmg selalu kene tiaw kowt..n tak punctual..yeahh itu mmg saya.

43.Benda kesayangan bf anda ialah
>> huh tak yah cakap ..kereta la ape lagi..kalau akulah kete tu haihhh.. (hahah jgn tak ngaku lak!)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.