Friday, January 14, 2011

Owh MY gucci !

1stly, mengeluh dulu...sighhhhhhhhh Owh my GOD nora! what the hell happent to you? tau tak kau ni da last sem, last year!! lagi malas sana..malas sini..kau ingat kau pandai sgt ke weyyy? pandai sgt tu tak la, tapi pandai la jugak kan ! takde la nak ckp bgus sgt kan. malas2 aku pon still i got GOOD MARK kalu nak di banding dgn bdk2 yg 4 flat mmg la aku jauh tertinggal....but ermm ok la tu i got dean list wattt ( dgn riak skali)
Currently there are few things in my mind now :
1) nak kawennn ( knape yg ni nak kna put as priority? sbb da gatal sgt
2) The place for my internship ( nak yg bg elaun 1k> ) demand sgt kau ni
3) Assignment yg menimbun tapi dgn slumber di abaikan
4)Test on this tuesday n thursday! slumber tak bukak buku pon, time test baru bukak buku ( usually aku buka buku, krol tukang cover line)
5) Owhh final exam! ni kalu ade sangkut mmg matiiiiii la..... hopefully clear semua ( alaaaa 5 subjek je pon , gile bodo kalu fail ! )

Setiap kali b4 tdo mmg asyik terpk knape la aku ni makin malas...tak tau la ape penyakit sekarang ni... tapi ade jugak yang rajin : rajin tdo, rajin kuar melepak atau erti kate lain bersantai hahah, rajin menghabiskan duit!! yang ni mmg sgt2 rajin, takyah suruh aku da volunteer nak buat sendiri ;)

eh da la malas nak ckp lagi... tgk tu malas lagi..mmg MALAS
gambar kat bwh ni takde kene mengena idup atau mati, saje nak bgtau tudung ni future mom in law yang bagi..awwwwww gedik kau ni!



sejuk mata memandang..sejuk kan..sejuk kan? hahaha




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.